18 januára 2012

stuffs

Moje obľúbené veci, ktoré používam, nosím a tak. Obľúbené čižmy na ktoré som čakala dlho lebo v obchode mali len väčšie a menšie číslo. Smola. Ale nakoniec som sa dočkala. Mám ich! ELLE Diár, tajný, na osobné veci a tak. Páči sa mi dizajn aj celkovo. Deodorant Playboy Play It Spicy. Krásne vonia a je príjemný na pokožku. Malý kalendárik Roma 2012. Krásne obrázky a vôbec mi nevadí, že nie je v mojom rodnom jazyku. Super knižočka Drž sa, dievča, ktorú odporúčam prečítať. Obsahuje veľa posilňujúcich citátov pre život. Citáty na zamyslenie. Fakt dobrá. A nakoniec náušnice zo zlata s bielym zlatom. Sú krásne a dostala som ich do mamky.
/My favourite stuffs that I use, I wear and so on. My favourite boots that I waited a long time because the store had only small number of langer. Bad luck. But I got it. ELLE Diary, secret, my personal ideas and so. I like design. Deodorant Playboy Play It Spicy. Smells nice and it is good to the skin. Small Calendar Roma 2012. Nice pictures. Perfect book Go, girl than I recommend reading. The book include quotes for life. Quotes for thought. It's perfect! And earrings made of gold with white gold. Earrings are beautiful and I got them from my mom.

3 komentáre: