16 januára 2012

my favourite: spring 2012 RTW

Z kolekcie Spring 2012 Ready To Wear som vybrala to čo sa mi páči ale čo sa mi aj nepáči.
/From the Spring 2012 Collection RTW, I choose what I like but what I also don't like.

 Keď som si prezerala Runaway fotky značky Agnes B, bola som veľmi prekvapená. Zatiaľ som túto značku nepoznala a myslím že odo mňa týmto úžasným kabátikom získava 100 bodov. Tak úžasne jednoduchý a úžasný kabát treba naozaj hľadať a tento mi padol do oka v okamihu, keď som ho uvidela. Celá kolekcia je v pestrých farbách. Na farby veľmi nie som ale toto sa mi páči. Jednoduché strihy a kontrasty žltej a čiernej, oranžovej a modrej, sivej a červenej a dokonca aj zelenej, sivej a červenej. Wow! Fakt sila! Prehliadka návrhárky Anny Sui je plná vzorov, vzorov and vzorov. Mňa najviac oslovili dvojdielne plavky. Majú vyvýšený pás a to sa mi páči. Všetky tie vzorované veci sa teraz proste nosia. Ja som tomuto trendu veľmi neprepadla ale možno si túto jar kúpim aj niečo vzorované. Známa značka Fendi sa mi vždy páčila ale tento rok som trošku sklamaná pretože celé mi to pripadá ako také babičkovské. Viem že to sa teraz nosí ale ja to veľmi nemusím. A tie účesy, no nič pre mňa. Sorry ale to je môj názor. Roberto Cavalli, úžasný Roberto Cavalli. Vždy mnou obdivovaný a uctievaný. Milujem všetko, čo sa blyští. Milujem zlaté veci a toto je presne pre mňa. Zlaté šaty a čierne šaty, sukne a saká. Ale zo všetkého najviac milujem zlaté sako. Chcem ho! Je úžasné.
/When I was looking at the runaway photos of Agnes B, I was very suprised. I didn't know, that Agnes B exist. But this coat is amazing. It's just simple and amazing. All collection is in bright colors. The bright colors I don't like but this I like. Simple design and contrasts. Yellow-black, orange-blue, gray-red and green-gray-red. Wow! That's perfect! Collection of Anna Sui has a lot of patterns. I love bikini. It have raised waist and I like it. All those clothes now just wears. I really don't pass this trend, but maybe this spring I buy something with patterns. Popular Fendi, I always liked, but this year I'm a little dissapointed all is like a grandmotherly. I know, that it wears but I don't like it. And hairstyles, nothing for me. Sorry, but this is my view. Roberto Cavalli, amazing Roberto Cavalli. Always adored and admired by me. I love anything that glitters. I love golden things and this is for me. Golden dress or black glitter dress, skirts and jackets. But I really love golden jacket on picture. I want it! It's amazing.
Mejkap je vcelku jednoduchý, ako napríklad u Acne a Valentina. Ale Alexander McQueen je vždy výnimočný a iný. Zvláštna biela sieťka na hlave, to už je čo povedať. Je to zvláštne ale veľmi dobré. Nepáči sa mi ale účes ani mejkap z prehiadky Prady. Účes nijaký. Polomokrý, taký nijaký. To nie. A čierna linka sa mi k tomu veľmi nehodí. Na prehliadke Chanel boli modelky krásne. Účes sa mi páči. Je jednoduchý a drdol sa vždy hodí. Jemné strieborno-modré očné tiene sú tiež super. Páči sa mi to.
/Make-up is simple, such as the Acne and Valentino. But Alexander McQueen is always exceptional and different. Special white mesh on the head, that's nothing to say. It's special but very good. I don't like hairstyles and make-up from Prada. No hairstyle. Half wet, no style. It's not. And black eyeliner is don't good with this. On Chanel runaway was a models beaufiful. I like hairstyle. It's simple and chignon is good always. Silver-blue eye shadow is also great. I like it.

Photos from Vogue.Com

4 komentáre:

  1. pekný post :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You have an amazing blog!

    ox,
    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC.

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great picks of the spring season! love the anna sui look- so fun!xxx


    http://whatthekittydraggedin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť