14 januára 2012

beauty: new in

Moje najnovšie kozmetické úlovky, možno známe možno nie, ale predsa len.

 Krém na ruky Oriflame. Je dobrý a nádherne vonia. Preto som si ho vlastne aj kúpila. Lak z AVONu, ktorý má krásnu farbu, musíte nalakovať dve vrstvy a dostala som ho až teraz, lebo mi ho mamka kúpila na Vianoce a úplne naň zabudla. Takže sa ku mne dostal až teraz. Parfém Naomi Campbell Cat deluxe. V parfumérii ich tam bolo viac od Naomi ale nakoniec som sa rozhodla pre tento. Vonia naozaj pekne. Tender Care Chocolate z Orifameu, "hojivý zázrak," som si objednala kvôli krásnej vôni. A naozaj je to zázrak. Práve mi zahojil menšiu škaredosť na perách a dokonca aj fajne chutí. Je osvedčený a mám doma ešte jeden ale bez čokoládovej vône.
/Hand Cream - Oriflame, Nailwear - AVON, Parfume - Naomi Campbell, Tender Care Chocolate - Oriflame

6 komentárov:

  1. thanks for your comment :) and I love oriflame's goods and avon <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you!
    Really like the colour of the nailpolish !
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten krém od Oriflame vypadá skvěle,taky ho vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten parfem je dokonaly!!! :)))







    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LOVE the blue nail varnish.
    xx

    OdpovedaťOdstrániť